luni, ianuarie 14, 2008

CE SE MAI INTAMPLA....




sa-mi reintru in ritm, in ritul screrilor pe blog, macar dupa weekenduri...

vineri, lebede, da ! doua lebede in dambovita la podul din unirii, mare mi-a fost mirarea sa observ ca lumea se uita de pe pod la doua lebede ce isi expuneau periodic fundul cautandusi mancare prin dambovita...

nu as fi stiut ca daca vezi lebede vineri o sa ai un week-end placut ... acum luni, pot sa spun ca a fost un w-e bun...

dupa lebede... am ajuns la o galerie a ministerului de interne unde trebuia sa participam la vernisajul unei expozitii a tatalui unui coleg de al lui dumitru si anume Dl. Ion Haloiu...

straniu vernisaj... majoritatea lucrarilor mi-au placut... mi-au placut culorile, mi-au placut doua tipuri de lucrari... cele referitoare la bucurestiul romantic... si unele inedite, in care erau reprezentati niste interpreti de muzica...

nu mi-au placut o parte din oamenii de acolo... desi m-am bucurat intr-un fel ... zic asta deoarece din motive necunoscute mie au intrat la expozitie si niste oameni ai strazii care s-au grabit sa bea cateva pahare de sampanie si sa manance cateva piscoturi... da rapid !

... au aruncat totusi si niste priviri lucrarilor... macar atat... artistul la prima vedere parea interesant din pacate a trebuit sa plec repede de la vernisaj si m-am conversat putin cu el.. desi as fi vrut sa interactionez mai mult... poate cu alta ocazie ne vom cunoaste mai bine...

mai erau niste domni care pareau extrem de amarati... cam ca oamenii strazii si care am intales ca sunt tot pictori... poate chiar profesori.. trist, desi cred ca un efort minim de cativa zeci de lei pe care si-l permite oricine iti poate da un aspect civilizat chiar daca sunt haine second-hand...

una peste alta mi s-a facut dor de desenat si am sperat ca voi desena in week-end ... dar nu m-am adunat suficient cu timpul pentru a face acest lucru...

am realizat ca spatiul din cafenea este mai bun decat din galerie... lucru confirmat si de fiul artistului ce imi povestea de expozitii in restaurante care au succes... am realizat in acelasi timp ca este greu totusi sa vinzi fara publicitate...

o alta activitate a acestui week-end a fost vizualizatul caselor... si am realizat ca exita nenumarate spatii lasate de izbeliste, case neangrijite defel... tone de proprietari ciudati, toti proprietarii au impresia ca primesc prea putin... mai ales ca majoritatea nu ofera nimic, am mai aflat ca poti gasi o locuinta decenta si intr-un subsol... desi pare ca locuiesti in beci..

in fine... am descoperit ca sunt deja mii de persoane care traiesc din chirii si nu o duc deloc rau...

... si am si iesit in oras de mai multe ori, i-am revazut pe mirela si gabi ... si sunt la fel de dtaguti ca atunci cand i-am cunoscut, ca este plin si in el comandante cel nou... ca papillonul din bucuresti mai exista si e buna mancarea la ei... ca daca tii se pune pata duminica seara poti sa fii eficient si sa cumperi o masina de spalat asa la inchiderea magazinului...

ca mergi prin bucuresti si poti sa gasesti la ateneu un copacel in care cresc vabiute

si peste toate, un week-end plin si dragut plin de speranta pentru un apartament fain

pup

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog