joi, ianuarie 24, 2008

Knocked Up ....


Iar m-a uitat la un film, in miez de noapte de data asta... dupa ce am desenat ceva si am fumat o narghilea... dupa ce am simtit ca nu-i mai pot da nimic foii de desen m-am gandit ca ar fi bun un film si am luat unul la intamplare... o comedie haiosa despre aparitia pe neasteptate a unui copil in viata unor oameni..

deci aveam toate motivele sa ma infing in el... zis si facut, am ras de unul singur ca dormea Codruta... iar conflictele si tabuurile in aceste situatii se pare ca sunt clasice si soarele nu cunoaste situatii noi...

in rolul sotului un tip iresponsabil si vesel... aparent iresposabil, deoarece ca si in viata un asemenea eveniment nu e lipsit de insemnatate si aduce dupa sine ceva modificari...

deci e de vazut daca va parioneaza comediile in general si subiectul copiilor in special...

am ras ata de mult si cand credeam ca s-a terminat cu rasul un tip se ridica in fata mea, desi eu eram singur in casa... era filmat in sala =))

de saptamna trecuta nu v-am mai zis ca am cautat case si spatii pentru carcimui.. ca am isit la teatru (alex si moris la teatrul mic) unde mi-a placut.. ca m-am petrecut.. si etc.. ca nu prea am chef de scris in perioada asta

misha

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog