marți, octombrie 23, 2007

PANA LA... TIMISOARA... INAPOI si MAI ALES putin despre EVENIMENT






















a fost iar week-end si iar cu greu apuc sa scriu

pe 10 noiembrie voi avea un vernisaj la timisoara, in papillon, voi expune desene si poze, voi avea narghilele cu mine ... cam 6-7 si las ca va mai povestesc...

pentru a face acesta expozitie trebuia sa ajung neaparat in timisoara iar acest w-e ce a trecut era primul disponibil, asa ca zis si facut...

inedit este ca era primul drum catre timisoara cu trenul si cred ca cel putin a zecea vizita in timisoara... de mult vorbeam cu marius ca ar fi interesant intr-o zi sa mergem cu trenul pana la timsoara ... si uite ca s-a intamplat, am ajuns cu trenul pana acolo...

nu inainte de a imi da duhul sa ajung la tren ca era sa-l pierd si nu inainte de a povesti putin despre cat de fain este acest drum pe valea dunarii...

asadar la un moment dat dupa Balota incepi sa vezi in zare Dunarea... mai intai timid printre copacisi apoi din ce in ce mai vizibila.... pana la limita data de malul stancos al fluviului.... pe sub sosea prin tunelesi iar pe stanci si iar tunele si iar pe stanci... cu viteza scazuta cate o data ...

ramasesem singur in compartiment de ceva vreme... terminasem o bere eram pe cale sa o termin pe a doua, de mult mancasem cele trei banane asa ca mai bine de o ora cat a durat acest traseu ... pana la herculane am stat pe geam cu aparatrul la indemana pentru a poza, desi nu foarte frig la final mi-am dat seama ca imi cam inghetasera degetele de la atata pozat….

imi place foarte mult acesta zona si inca de cand am ajuns prima data la cazane am cautat poze si povesti despre aceste locuri… despre insula ada kaleh, despre cum se urcau vapoarele printre stanci trase de cai…

dupa herculane am mai reusit 2-3 poze in fuga trenului am terminat de baut ultima cutie de bere si m-am dus la vagonul restaurant … ca ma razbise o foame cam mare …

no! la vagonul restaurant nimic tipenie de om… un calator si 2 chelneri, cam dupa vreo 5 minute a mai aparut un calator si a fost totul ceva mai animat… calatorul s-a adeverit a fi un puscarias eliberat in drum spre casa… poveste aflata de la unul din chelneri cand acesta adormise … deh zicea si chelnerul ca: “… suntem toti oameni… “

ma apropiam de timisoara, eliberatul dormea, doua pustoaice oltence se ingesuiau pe scara in fiecare statie sa fumeze si sa-si rezolve problema unui iubit ce le stia in alta parte.. io mai pozasem ultimile doua statii si se cam scursese si timpul… timisoara bine te-am regasit….

mircea, ma astepta in gara, am mers la el am mancat am tras o pipa… si am iesit sa ne vedem cu stelian care ne astepta cu inca niste prieteni si cu colegele din fundatia rubin la taverna grecesca, daca am memorat bine, un local foarte fain nu prea mare, decorat cu multe obiecte vechi si cu peretii plini de carti cu un manechin din plastic ce statea picior peste picior pe bar, asa cum se vede si in poza de sus… am baut vin si am sters-o la TM Base… da parca asa se chema, niste concerte hause sau ceva de genul freaca discul in niste hale parasite in care inainte era o fabrica de conserve de legume cica fructus… interesanta ideea … am baut ceva, am dansat ceva, am pozat laserele, obosit spre dimineata am plecat spre mircea… care sta central asa ca am mers pe jos pana la ei…

daca e week-end e targ mai ales de vechituri sau solduri, unde va in timisoara, cu o mare experta dana... am pusces la achizitii... de cum am intrat in incinta targului in drapta pe jos o vanzatoare avea insirate diferite obiecte ce ii prisoseau, printre ele si o casca rosie de motociclist dintraia tip castron .... 6 lei, am luat-o ... nu mi s-a parut cine stie ce fiind intr-o stare foarte proasta deoarece musamaua era dusa complet..

imi place din cand in cand sa iau chestii de pe la mana a doua... mai ales ca in ultima vreme am gasit multe obiecte de vestimentatie, de pus pe cap int-un magazin din bucuresti... asa ca sperantele mele erau mari in privinta acestei vizite ..

dupa ce ne-am amuzat vreo ora pe tema chestiilor de imbracat pe care le poti gasi.... de la salopete din puscarie pana la chiloti :)) eax... asta cu lenjeria intima nu am inteles-o ... de ce ai cumpara chiloti la mana a doua, nashpa !!!

cat exista speranta exista si implinire, pe o masuta pe trei randuri, palarii...multe palarii vreo 15 bucati cel putin, asa ca da-i la probat si ales... vreo 30 de minute cred ca le-am verificat.. si am gasit ce imi lipsea din colectie: palariile !!!

asa ca m-am ales cu una care imi place foarte mult, ca de 3 zile o port, si inca cu 3 palarii de diferite culori si decoratiuni, una cu pene, una cu snurruri... parca de tirolez, iar una entru codruta, rotunda si cu o bretea rosie... foarte faina... iar in final si doua basti ...

bilant 4 palarii si 2 basti... yahaaaa!!!!

sa mergem mai departe, adica sa mancam, paste ... si la cumaparaturi pentru seara cand vom manca pizza cu baietelul lui mircea, foarte simpatic de altfel

asa cum le-am zis le-am si facut !

si dupa pizza, narghilea, rom spaniol.... si cam cu burta plina am plecat prin oras, prima data in club 30, acesta imi aduce aminte de discotecile din anii 80-90, cu multe globuri din oglinda pe tavan de toate dimensiunile, muzica din anii 70-90, foarte mishto... per ansamblu mi-a placut, dupa acesta un club... de gay :D, nu stiu de ce am ajuns acolo, oareceum pentru ca era in drum spre club dark am inteles io si pentru nici unii din noi nu vazusem un club de acest gen pana acum... eu ma consider tolerant insa nu m-am simtit in largul meu i acest spatiu si mi s-a parut ca mai toti epatau... in fine fiecare doarme cum isi asterne..

la dark era plin si era aproape 3 dimineata ... asa ca am baut o votca in papillon si am maio povestit ceva .... si somn...

duminica urma sa discutam mai mult despre organizarea expozitiei si e duminica si aproape ora 12, asa ca am spalat vasele si am pus de cafea pana sa se trezeasca lumea... am plecat la stelian la acasa, la gearmata... unde o data mai dormisem cu marius pe camp in cort, ... iar locuri oarecum cunoscute.... mai degraba auzite...

dragut la stelian, buna papa, faine discutii, gustoasa palinca...aaa si sterlian a apreciat palaria mea... seamana la forme cu a lui, tip panama... am vorbit despre toate, de la expozitie la societate si istorie...

si w-e s-a incheiat, trebuia sa merg la steli dupa bagaj si repede la gara ca pierdusem deja un tren de pe al 8:30... la gara, hmmm

la gara, doamna de la o caserie unde se putea plati cu card... ca sa nu raman cu putin cash in buzunar, me-a sfatuit sa mai asteptam, am mai asteptat sa vina trebul de la belgrad care trebuia sa plece inaintea celui de 10:30 ce se forma din tiimisoara... am asteptat... am discutat... a venit trenul de belgred, iar pentru prima data in viata mea de utilizator de card nbu am putut plati electronic deoarece cfr-ista nu stia sa foloseasca pos-ul... de cacat ! in fine noroc ca aveam bani suficienti...

nimerisem naspa vagonul, naspa companion urcat de pe la lugoj si mai apoi de prin zona craiovei... ca foarte greu am adormit...

s-a dus w-e, s-a dus si calatoria, m-am revazut in casa... cu codruta... si de acum organizare !!!

asa ca voi reveni cu detalii despre eveniment, pana atunci e bine de stiut ca va avea vernisalul pe 10 noiembrie si ca va dura cam 2 saptamani ...

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog