vineri, august 17, 2007

NIMIC DESPRE STUFFSTOK... 2 saptamani ALTCEVA






pentru a doua oara in vara asta nu noi fi la vama in w-e, bashca ...ca voi "rata" evenimentul verii in vama....

sincer va zic ca mai tare imi pare rau ca nu sunt in vama, conform obiceiului... cat despre concert nu am nici un regret...

insa voi recupera , marti cel tariu o s fiu in vama si voi sta pana pana saptamna viitoare... cand se marita ada...

imi iau ustensilele de desenat si o saptamna asta voi face, am un caiet de schite de 120 de foi si sper sa folosesc cat mai mult din el...

vine mama w-e viitor la constanta.... deci va fi sezon incarcat

alataieri am cumparat caietul sio foile pentru desen... si am resimtit nevoia de a desena... mai ales datorita caietului de schite... e primul meu caiet de schite si probabil de aceea ... a fost amplificata emotia reintalnirii cu pasiunea mea....

fara nici o legatura cu ce va ziceam... mi-a placut alataseara ca am iesit in bucurestiul vechi la o bere... si am plecat spre cismigiu pe jos... pe lipscani si nu doar se reface infrastructura...

sub noi mai este un oras...

si ca in melodie, cand am sa pasesc ... pe lipscani si nu doar... am sa pasesc atent sa ... simt sufletul vechiului oras....

nu stiu de ce s-a demolat o portiune asa de mare din oras, nu stiu de ce nu s-a revelat acest oras... daca ar fi dupa mine as face strazi pavate cu sticala... sa vezi ... sa simti...vechimea locurilor ce le strabati...

ce fain ar fi...

pana atunci ma voi delecta cu brasov, clatite cu ciocolata, munte... si ce imi mai rezerva codruta

poate mai scriu luni...

pup

si abia stept sa desenez

ps tipul care doarme in poza este fotografiat alataseara in fata la casa armatei ... si candf ma gandesc cat de mult imi place sa dorm in iarba... si niciodata nu m-am gandit sa ma amplasez central ca el... tipul de la la adp cica nu-l uda ca-i respecta omului somnul =))

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce se intampla? Ai abandonat blogul? ... in cazul asta, ma bucur ca esti fericit!
eel

Faceți căutări pe acest blog