marți, august 14, 2007

COSTEL, PESCARI SI RESTUL... RUTINA???












as fi scris ieri cand venisem bine dispus la birou... binedispunere ce a durat...40 de minute, a fost suficient sa am o convorbire cu o clienta astfel incat sa nu mai am nevoie de nimic pentru restul zilei...

intr-un tarziu... despre acest ultim week-end de vama, asezativa comod, la distanta protectoare de monitoare, bautura si rontaeli la indemana....

actiune !!!

misha m-am ciupit !... kull las ca vin eu sa te iau... e ziua ta ce naiba, bea cat ai chef ca trec eu sa te iau..

misha cand mergem x 2 .... ori doi, adica petru si dumitru exact in ordinea in care m-au inebunit de cap cu intrebarea asta: cand mergem ??? si in masina cui???

aaa iucu ... da s-a decis de 4 ori sa vina si de 3 ori sa stea in bucuresti, deci a venit

codruta e inclusa in scena ... ea nu a avut mai nimic de cerut sau de intrebat cuminte a venit...

dupa un perind, dupa renuntari si organizari dupa zeci de minute la tel;efon... spre mare... 6 in masina la orele 9 si un pic ieseam din bucuresti doar noi petru trebuind sa vina cu aminia si iucu in masina lui adi (nazi)

150 de minute de mers, 30 de stationat in diverse locuri, la bere pipi pachet vasile iar pipi... si gata ! am intrat in vama!!!

cam dinainte de constanta, costel adormise in dreapta...

in fata la motel, il trezim: hai costele ca am ajuns!!!

la care costel foarte "picat din cer"... gata ! plecam .... nu castele abia am ajuns... cum nu plecam?? dar unde suntem??

costel credea ca e duminica si ca pleca... si noi abia ajunsesem =))... deja visase ca trecuse week-endul =))

in fine debarcarea, montarea cortului si restul... ca deh venisem la vama, urma sa-l serbam pe costel... si etc

de mult nu mai instalasem cortul la sosire, dar insotit fiind si nedorind ca sa existe vreun risc suplimentar de incofortabilitate in privinta cazarii, l-am instalat

provizii aveam ... 30 de litri de vin comandati de costel + papa....

trebuie sa va zic de la inceput ca acest week-end ... a fost asa parca lipsit de energie... lenes, zic asta deoarece vioneri spre sambata abia m-am urnit la dans... cred spre dezamagirea codrutei ce a beneficiat de vreo 3 dansuri

pipa a mers la fel si vinul... lumea obisnuita cam lipsea... si la un moment dat parca nici nu eram in apele mele ... prea multi necunoscuti

am continuat totusi seara am ras cu bubu, care venise dinou in vama... desigur era venit cu alma asa cum se vede si din poza ... na!!! ma bubu, ca am scris de alama pe blog, de alma ma !!! ca merita ... ca nu e betiva ca tine... :))



in privinta pipei, asa ca sa ma oftic ca si asa nu dadeam la tot poporul pipa, un amic de al lui bubu a suflat in ea... ca sa ne luam de o grija...

in fine stransa a fost si doar bautura a mai incaput pana dimineata....

ca a venit, dimineata si am vrut sa ma bag la somn... in fata la pescari abia se strangea lumea... si m-am intalnit cu dan, il tineti minte daca ati citit postul trecut si ... hai in larg

am fost in larg insa frant cum eram nu am mai facut asa de multe poze... mai sa adorm prin barca :)), insa captura a fost mai buna de data asta pentru ei, soarele a fost fain .. insa nemaifiind innourat nu am avut aceasi dispersie a luminii, aceasi impregnare a soarelui cu valvataie purpurie...

oricum a fost ok si iesirea asta... am dormit, am baut cafea si o bere de dimineata la ovidiu... oana barmanita nu mai era ... si parca iar se mai pierduse ceva din spiritul vamii din aceasta vara... cu ea radeam foarte bine

bulgaria...am fost in anii trecuti in bulgaria de vreo trei ori... nu pot sa zic ca in afara de varna si capul kaliakra sau balchikul care si el interesant...

in rest statiuni curatele si mai buna organizare turistica decat la noi, asa a fost si acum 2 ani cand am fost ultima data asa era si acum... diferenta era ca au inceput sa mai asfalteze strazile si nu am mai vazut doar gioarse de masini la localnici...

nu vreau sa va zic mai mult deoarece o consider o vizita de kk din punctul meu de vedre... iar ei inc amai au free shop la granita, mai sa fie... cam scump fata de cum erau inainte dar mai ieftin fatade magazine... 15 euro o sticla de Johnnye Walker, red label la un litru...

in fine cam asta este despre bulgaria... s-a trecut fara probleme doar cu buletinul... mai usor decat la credite, ne-am intors rupti de foame si eu care nu bausem cu chef de bere...

de obicei pic la facut papa... de data asta fiind si ziua lui costel am zis ok...am preparat papa si am baut si bere bulgareasca impreuna cu sefii pescarilor, petre si dan

seara s-a pus... am mai stat ceva la masa la pescari si iar in centru...

iar dupa ceva zaboveala am mers la concert la folk you, unde am ascultat vreo doua ore de muzica am dormit vreo 40 de minute... m-am revigorat, m-am intalnit cu mircea t. care era agitat ca vine festivalul...

m-am intors la stuf si am continuat.... costel intre timp se ciupise... :P si s-a dus la motel... ceva mai activ in seara asta ... am dansat .. m-am distrat, m-am dragostit, am trecut pe langa un cuplu care facea dragoste ca si cum cei de pa malul marii nu erau acolo iar eu nu treceam pe langa ei...valurilem marii, dragostei, bauturii....

si m-am tinut usurel deoarece de dimineata vorbisem cu petre sa-l iau pe costel si sa iesim in larg asa ca de ziua lui...

emi... cel mai haios om matol pe care l-am intalnit... cuminte si zambaret ... asta daca nu rade, recunoaste ca e facut de fiecare data... calitate fata de marea majoritate care se tin bine cica leganadu-se la bautura...

l-am dus la masina sa doarma si apoi la cort... ca nu se putea concentra la drum

pe la 4 dupa ce l-am lasat pe emi la cort am plecat dupa costel... ca deh dormise de pe la 12... insa ... el ca omul petrecuse... sau ce facuse ca nu dormise ... asa de bine ca m-am dus degeaba deoarece el la 3 se culcase...

m-am intors la stuf unde dumitru dupa vreo ore de tratament cu lichide fara alcool ma astepta impreuna cu iucu...

ziua de duminica a adus si prima imbracare a camsii de arab din caest week-end... clatite cu ciocolata si un ursus rece de dimineata... am stat si la soare, am mancat bors de peste, pisica de mare si rapane...

am stat la povesti cu lumea... putina baie in mare... asa mai mult de racoreala... cat sa te uzi...

a trecut si shoni la un moment dat... si stemate nu s-a abtinut sa nu-l "salute"... am aflat si altele despre el si vama... in fine cumva ziua lenes a trecut ... si iar in centru .. unde am mai zabovit ...pana pe la 10...

despre acest week-end... ciudat m-am simtit cam lipsit de chef.. si cu prea multi din cei ce nu ii stiu de ai vamii pe langa mine... multi necunoscuti care m-au obosit...

oareceum cred ca in acest week-end m-am ingrijit prea mult de altii si am uitat de mine... nici nu m-am betivanit... si nici nu am mai simtit imboldul de a lupta cu noaptea ca sa castig rasaritul...

cred ca finele verii daca voi avea timp voi scrie ceva despre toata aceasta vara din vama... si poate mai indiscret voi relata si din culisele mele si voi codimenta povestirile cu indiscretii de la care m-am abtinut....

nu de alta...dar e posibil ca acest loc sa dispara prin transfomare in loc cu plaja si vile si pensiuni sau hoteluri

daca nu voi uita si dac voi avea bilutele tari sa scriu negru pe alb... ar fi interesant si indiscret de mishto...nu mai zic de actualitatea problemelor sociale pe care le observ .. mai tot timpul...

in fine, ar fi nedret sa nu pomenesc de ceea ce m-a bine dispus ieri insa era deja sera si eram in zona cismigiului fara acces le net ca mai scriu pe blog... este vorba despre acordeon, despre un domn care canta, acasa langa cismigiu unde locuieste.... obisnuieste sa cante la acordeon... acum niste melodii genn cantzonete... au schimbat destinul unei zile de luni 13, in care singura veste buna pe care am primit-o e ca mi s-a pastrat castigul la loto deoarece nu apucasem sa joc....

gata ! STOP MOTOR !!!!!!!

Un comentariu:

nati spunea...

frumos material.....putin trist, ce-i drept din pricina senzatiilor, starilor pe care mi le-ai transmis (a transformarii si a prezentei multor necunoscuti...bine ca mai aud macar de alma si de bubu) iti citesc materialele cu mare drag...char n-ar fi rau sa scri o poveste mai ampla, care sa cuprinda toata vara
SPOR SI MINTEA BRICI

Faceți căutări pe acest blog