joi, decembrie 14, 2006

TIMPUL... LIBERTATEA...


.... nu mai stiu cine spunea ca:

"... tipul le rezolva pe toate... " si poate ca asa este...

si se mai spuea ca: "... libertatea e cel mai de pret lucru al omului..."

pot spune ca sunt mai bine... ieri am vorbit cu un frate de al meu ceea ce m-a facut extrem de fericit...

chiar si cand nu esti liber 100%... poate fi bine daca esti sanatos...

nu e o minune neaparat insa e un pas inainte... si e unul important...

apoi s-a intamplat ... nu ma intrebati de ce ca nici eu nu stiu.. sa recastig o stare de normalitate... nu doresc sa ma hazardez, dar asa pare...

ieri am fumat o narghilea... de ceva vreme nu o mai facusem... azi ma tund.. si nu stiu cum ... probabil ca intotdeauna... ca nu am primit nici o sugestie semnificativa in acest sens...

maine am petrecerea firmei, care se anunta a fi draguta ... anul trecut asa a fost...iar sambata:

"last-est bar fly party" ... ultima din bucurestiul estului ... ca ne asteapta UE ....

poate ca aceste sinusoidale ale vietii sa aiba un rost al lor... de cand a murit tata am realizat ca trebuie in fiecare clipa sa faci tot consideri a fi mai bine, corect, cinstit, placut... etc. pentru ca in orice moment in care te desparti de aceasta lume sa poti fi multumit ... ca ai facut tot ce se putea face pana in acel moment... ca nu a ai facut nimic de care sa iti fie rusine...

as mai scrie dar trebuie sa plec

poate revin...

si intradevar libetratea traieste in fiecare din noi ... iar timpul o va demonstra ...... daca nu a facut-o pana acum....

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog