miercuri, decembrie 06, 2006

GANDURI RAZLETE


Daca inveti ceva este frumos sa-i multumesti persoanei care te-a invatat... si ma refer la corectarea frazei din franceza, din postul precedent, iar multumirile sunt sincere... nu am crezut niciodata ca sunt corectat din malitiozitate.

Cand doresc sa inteleg ceva sunt motivat de crezul ca: intelegrea cat mai completa imi da cea mai adevarata imagine... iar daca dorinta are in vedere si fapte trecute, o fac intrucat nu vreau sa-mi repet greselile... iar daca pentru cineva sunt interesat sa nu imi repet greselile, o fac pentru ca inca imi pasa...

Ceea ce este neatins se "prafuieste", invecheste, devine uitare... asta de regula, pentru ca daca ceva este "neatins" nu insemna neaparat ca este condamnat la uitare... ci la fel de bine poate fi pus la pastrare...

Oameni sunt unici, prezenta lor in viata ta este guvernata de acesta trasatura... de aceea nu am mai cunoscut pe cineva care poate sa inlocuiasca o persoana, ce nu mai exista in viata mea, de aceea cand sfarsesc o relatie nu ma "tratez" cu o inlocuire a persoanei... iar inlocuira voluntara o consider lasitate.

In viata apar momente pe care nu trebuie sa le pierzi... de cele mai multe ori ele nu se vor mai intoarce... ratiunea ma ajuta sa constientizez acesta situatie si devin un luptator pentru momente reversibile... si pentru ca in primul rand nu imi place sa pierd.

Cand ma daruiesc cu totul o fac pentru ca astept totul sau pentru ca am primit totul.

Cand iubesc o femeie, implicit o doresc, cand o doresc, simpla prezenta si chiar mai puntin.. doar un gand ... o simtre, imi starnesc dorinte sexuale, iar daca sentimentul este reciproc cel mai bine este sa te concentrezi pe indeplinirea lui si nu spre analiza lui si asta pentru ca sexul in iubire este procesul de impreunare spirituala prin material.

Sunt lucruri, fapte, decizii... etc. pe care le-am luat si la o analiza mai atenta, le-am regretat total sau in parte... dupa ce nu am mai fost predomniant orgolios si cand a existat speranta, am revenit... si a fost mai bine mai tarziu decat niciodata.

....si ar mai fi insa trebuie sa mai muncim.

Si penrtu ca unele amintiri sunt personale ... si unele post-uri nu mai pot fi vazute.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ti am citit cateceva din blog cu mult timp in urma asa ...cateva fraze pe ici pe colo .... apoi am citit sfatul tau din dreapta blogului precum sa citesc de la coada commenturile tale si eu ca o fata care chiar asculta si ia aminte la ce citeste asta am facut ...
mi a placut ce am citit ...dar lucrul care chiar m a impins sa ti scriu se refera la faptul ca nu am mai intalnit multi oameni care sa fie atat de sinceri si care sa gandeaca asa....acum intrebarea imediata care ma intriga este ...oare eu ii fac pe oameni sa nu se deschida la nivelul asta fata de mine sau oare modul in care te expui tu este mult mai usor de abordat?....scriindu ti simt ca am facut un pas in fata ,constientizez ca o fac ptr mine dar nadazduiesc ca nu au sa te deranjeze lucririle pe care ti le scriu...
eu am invatat ca degeaba vezi lucrurile in esenta daca nu ajungi sa le exprimi...iar puterea de a te face inteles precede scrisul....
imi dau seamna scrindu ti ca e in natura fiecaruia sa aleaga calea usoara cel putin la inceput...
roxana bv

Faceți căutări pe acest blog