luni, decembrie 11, 2006

DUPA UN ... END


A fost un week-end teribil, plin de griji si de oboseala....

Dupa acesta mi s-a intarit convingerea ca poti sa ai orice in viata ... dar sanatatea este cea mai importanta...

Am retrait momentele in care, importanta oamenilor de care te inconjori, este cateodata viitor destin, ca exista momente in care este nevoie ca altii sa decida mai mult pentru tine decat poti tu sa decizi ... ca o asemenea decizie este dintre cele mai dificile ....

A fost cel mai trist week-end de la moartea tatalui meu incoace ... insa viata trebuie sa mearga mai departe si nu oricum... ea trebuie sa inainteze astfel incat cel tarziu poimanie sa fie mai bine ca ieri...

Cu siguranta ca persoanele de care ma voi inconjura ... mai ales viitoarea persoana trebuie sa fie un om, in stare, la nevoie, sa decida pentru tine ca pentru propria viata ... daca nu mai bine...

Exista o melodie care pana acum imi aducea aminte de o persoana draga mie... de duminica seara ... cand eram in fata unui carusel in forma de balerina, privindu-mi nepotul in parcul copiilor din Constanta, lumea si viata se invarteau asemeni acestuia si in sus si in jos mai incet si apoi pai repede ...

Se termina si alti oameni luau loc in "vartej"...

Lumea aici era vesela ... si probabil in multe alte locuri...

In unele dintre locurile ce ne inconjoara... veselia, bucuria, Craciunul si tot ce este frumos si placut ... nu exista ... exista doar tristete si cu foarte putina speranta... disperare si singuratate... de acum "Ghita" va fi un cantec pentru doua persoane care mi-au adus lacrimi in ochi ... si pentru care doresc sa mai plang si de fericire ...

Langa noi fara sa stim ... exista nefericire, atat de multa incat depaseste in intensitate orice stare de fericire ... orice bucurie ocazionata de vreo sarbatoare ... iar aceasta nefericire devine mai adanca cu cat ignoranta noastra ii face inexistenti ... si le adanceste durerea ...

Apoi ma bucur cand pot ajuta pe cineva chiar si in vis...

E luni si incepe o saptamana plina de sperante ... pentru cei ce imi sunt dragi... si pentru mine...

Ce imi doresc mie va doresc si voua

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog