vineri, iulie 17, 2009

.... SI ANA S-A MARITAT










dap... dupa Alex, a venit randul Anei...

CASA DE PIATRA SI SA TRAIASCA MULTI ANI FERICITI!!!

... am plecat singur si foarte curios sa vad cum se va desfasura aceasta nunta iesita din comun, in sensul ca a fost un bufet suedez... am mai fost in Italia la Mishi la o nunta in acest fel organizata, insa in Romania era prima data...

mi-a placut, a fost foarte bine ca am decis singur cand sa mananc, ca mesele au fost dispuse pe lateral si in centru s-a dansat...

mi-a placut si ca a limitat invitatii si au fost doar tineri in mare parte, ca am revazut o gramada de prieteni, ca a ales biserica din manastirea humorului ce mie imi place cum e amplasata sus pe un deal, impunatoare...

daca era si Codruta cu mine si daca nu ma lovea piticul crunt pe la 4 dimineata :D ... incat nici nu mi-am luat la revedere...

nu e de uitat nici pauza de bere din sat ... si mai ales baia in fundul gol cu marius in Raul Moldova, duminica la "jacuzzi", Yhhaaaaa!!!!

multumesc Ana, multumesc Horia!!!

ps trabantul e postat in fata spitalui din centrul orasului, iat mielul este cel mai bun amic al ciobanescului in curte la Ana

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog