miercuri, iulie 29, 2009

2,5 X BRASOV ... SI SINGUR ACASA

... adica doua w-e si jumatate, jumatatea se pune prima, ca asa a continuat w-e din mini concediu, adica cu aterizare in Brasov sambata...

cand se intmapla asa apuci doar sa iti tragi sufletul, ca despre w-e nu ramane mare lucru, ... narghilea, joc de sheptic, gratar, luat bataie la carti... plecat luni de dimineta la robota...

saptamana a decurs fara incidente, adica mai nimic semnificativ de zis, doar rom cu cola... pana s-a terminat sticla de Capitan Morgan, aaaaa ar fi de zis despre participarea manii mele la un clip umanitar... il vedeti mai jos

O amica pe care o cunosc din vama, din vara lui 2007, cand m-am jucat cu baietelul ei un pic si i-am facut niste poze... iar in timp ne-am mai conversat, avand si preocupari comune, adica ea devenind mama inca o data iar eu tatic... m-a rugat la inceputul saptamanii sa fac un desen si sa ma las filmat in acest timp.

desi parea o joca de copii a filma s-a dovedit a nu fi asa, muste, copii ce fac ce vor... si altele mi-au arata ca e nevoie de multe duble ca sa iasa ceva...

clipul e pentru o fundatie, careia ii doresc succes!



sa revenim la 2,5 x Brasov, asadar.. adica asa dar am primit, 2 fete in viata mea, o mama socra de treaba, un oras dragut...motive suficiente sa bat drumul, dar mai ales fetele mele, ele au fost forta motrice sa stau in traficul de pe DN 1...

sper ca v-am convins ca sunt indragostit de fetele mele si atasat de restul... sa trecem ala fapte, adica ce fac la brasov...

gradina amenajata


aici m-am oprit acum mai bine de 2 luni si ceva... de fapt nici nu mai stiu cat timp a trecut ... si nenumarate incercari de a continua, asa ca sa inchei acesta perioada voi spune doar ca am mers week-end de week-end la brasov cam tot mijlocul verii... cred ca vreo 5 sfarsituri de saptamana...

m-am simtit bine, a fost si obositor sa mergi pe DN 1 vinerile si sa te intorci luni la 4-5 plecare dimineata din Brasov...
mai pun niste poze si inchei...







Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog