miercuri, iulie 22, 2009

07.07, DUPA 2 ANI ... SI ... VAMA, UFFF VAMA







... a fost intr-o marti 07.07 din 2009, si s-au facut atunci 2 ani de cand in fata la ovidiu o tipa fiana se uita la mine si eu m-am dus la ea sa o intreb ce bautura are in pahar si ... de aici un sir de evenimente ce m-au facut chiar si tatic, logodnic (desi codruta imi zice inca prieten ;) )

la cum au curs acesti doi ani imi pare ca a trecut mult mai mult timp... cam am stiu cu codruta de o multime de vreme...

drept pentru care am decis sa sarbatorim in acelasi loc vara vietii mele de pana acum...

am luat 3 zile de concediu, iar marti ...ca inainte de orice plecare am avut o gramada de treburi pe cap insa am reusit sa plecam intr-un final insotiti si de un var de al Codrutei ...

pe la un miez de noapte am aterizat in vama, unde era numa bine ca numar de oameni... adica nu erau prea multi, nu mai traisem acesta senzatie de ceva vreme, lipsa de turisti pe care o apreciez... asa cum ii numea ovidiu "lacuste" ... apreciez cand vama nu e invadata de "lacuste", pentru care acest loc se va transforma in balci dupa cum o sa vedeti ca s-a si intamplat deja...

zic balci deoarece pe langa alei au aprut tot felul de chioscuri... si culmea un aparat dintala de lovit cu pumnul :(((....

am vrut sa fac p.... pe el da e pazit, insa sezonul e la mijloc mai avem timp de gimbuslucuri :D

dar sa revenim la frumoasa zi de miercuri dimineta, cand la rasarit l-am lasat pe Doru (varul Codrutei) in fata la ovidiu unde a reanceput partidele de fotbal.... iar eu m-am dus la pescari sa-i salut...

cel putin asa am crezut, cand au lansat barca la apa eram langa ea ... si Dan ma intreaba: - Misha ce faci nu urci, fara sa mai stau pe ganduri si intrand in apa pana aproape de cocosel :D... am urcat, tras, in barca ... aveam si sacul cu narghilea in spate... ce sa mai zic cheaun de sommn am plecat... motaind prin barca si facand din cand in cand cate o poza, a aparut si surpriza ... adica s-a prins mai mult peste decat de obicei... asa ca am facut si un filmulet...



href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8l0tT6VbJBetxNY51Egwa1427ycyhCnl3tavUeka68EMvtcQp2Zy1xyw4uIj4dv_YP0mvxsEMf4cwd-eozjzwRMBitRRaw-CcgEgh-iLpSgBAmee_6p2kFfsQXyFof-OtTM7B1hHB5CE/s1600-h/DSC06609.JPG">





fata de alte dati din trecut nu am facut prea multe poze... insa ceva tot s-a prins de telefonul meu...

sa incepem cu scarba de aparat de box ...n-am crezut ca voi prinde aceste zile in vama, insa se pare ca se involueaza mai repede decat am crezut... imi cer scuze pentru comparatie ... deoarece vama nu este un templu, iar eu nici pe departe Isus... insa mi-am asus aminte de acesta comparatie, in care templul era sufocat de comercianti iar Isus le-a darmat tarabele.... nu vreau sa indemn la anarhie insa e prea mult... chiar pana si pe plaja :((





pana sa fac aceste poze cu bubu ... deja petrecusem doua zile minunate alaturi de Codruta.. si am constat ca ar trebui sa vin de joi in vama ca sa avem o zi pentru noi si apoi zile de socializare...

am purtat o camasa noua... galabia, cum i-a zis odata o amica din israel, am avut parte de ploaie dar si un curcubeu frumos...

vineri a fost seara de cuba libre..., reteta, Rom Capitan Morgan de la bulgari, 12 euro 1L, cola pahare si gheata de la cine apuci, lamie la fel... narghileaua era in dotare... in rest un pic trist deoarece trebuia sa plecam mai repede adica sambata, spre casa si am decis sa mergem in brasov via bucuresti...

asa s-a si intamplat si spre seara eram acasa la codruta in Brasov...

mai am o marturisire de facut, un pacat: ....

am dormit la Jhon :((, o constructie ce nu mi-a placut, insa varul codrutei a plecat mai repede, drept urmare am dormit o noapte la ei, camera fiind achitata ... :((((

in rst... mai erau de zis, insa ma imping postarile restante din urma







Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog