miercuri, septembrie 24, 2008

NEXT... NELU PLOIESTEANU, GIANNA NANNINI SI ALTE IESIRI









... zilele Bucurestiului, in w-e fiind in oras am iesit sa vedem ce se intampla cu aceasta festivitate cand Oprescu e primar de si nu stiu ce merite are... sau a avut in organizare...

imagianea de ansamlu a festivitatilor era promitatoare, multa lume, multe activitati... asa ca am luat gaza si am iesit afara, unde ne astepta muzica lautareasca, cica fanfara 10 prajini, nelu ploiesteanu si multi altii... asa ca am ales scena rotunda de pe Smardan unde urmau sa fie in desfasurare cei sus amintiti...

10 prajini, nu erau chiar ei erau unii din sat .. care si-au zis... sau poate verisorii celor adevarati, ce erau la o nunta sau vreun festival si au trimis/venit altii ca deh daca sunt din sat inseamna ca sunt la fel...

zgomotosi.. poate nu doar ei ci si romanul de la pupitru ce alesese sa se auda tare ... vorba lui Lucian ... tipic romanesc sa fie la maxim muzica...

am trecut peste asta... cu sacrificarea mamicii ce a trebuit sa plece cu stanca intrucat eram foarte aproape de scena la o terasa ... au trecut... a venit si nelu ploiesteanu au venit si alte tarafuri, margineanu.. si a fost mai bine, iar noi ne-am mutat mai jos la niste mese de lemn... publice daca pot sa zic asa si am aprins narghileaua... DA !!! pentru prima data pe Smardan/in Bucurestiul vechi eu cu narghileaua mea, iubita mea, fica mea, Lucian, Marius, Emy, Tibi ... am aprins shisha si am atras atentia trecatorilor ... am discutat istorie si plimbari si alte vrute si nevrute despre viata si societate...

am plecat acasa, decis sa vin sa imi beau cafeaua a doua zi cand il voi putea reasculta in liniste... am vrut sa megrem si la stravapoleos dimineata, dar eram asa de rupti ca abia am am reusit sa ies...

cu stanca in carut, singurei, am mers sa il ascultam pe Nelu Ploiesteanu.. zis si facut... stanca s-a comportat excelent, chiar si cand un tigan ce in loc sa cante,
tipa, a trezito ... a venit si mamica, au aparut si barmanii de la Bar Fly, a iesit si Lucian cu Alina... apoi Marius...

aproape toata ziua de duminica am petrecut-o cu Stanca... a fost excelent iar fata a fost cuminte...

Luni s-a intamplat ca am facut rost de invitatii la Gianna Nannini si cu Petru ca dadaca am reusit sa mergem la concert... stiu de ea din liceu... Marius aducand muzica de a ei.. nu o percepusem niciodata asa de rokerita cum am vazuto in realitae, nici nu credeam ca italienii sunt asa de rokeri... dar uite ca exista si rock italian cu care am intrat in contact...

ma gandeam cum o sa fie cu cand o sa o luam pe stanca la concerte ???? si ca pentru inceput ar trebui sa o ducem la ceva clasic sau jazz sa vedem cum reactioneaza...

la concert ma asteptam sa vad ceva mai multa lume... merita oricum mai multa lume...

a trecut, am recuperat fica si am mai scris pe blog... ascultand muzica ruseasca pe radio romania cultural...

va pup!! meravigliosa creatura

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog