marți, septembrie 30, 2008

AM FUGIT LA NUNTA ...








... am tot asteptat, am asteptat sa transform niste filmulete cu un tigan lautar, ce canta la acordeon si ma-am coit degeba ca nici acum nu le-am prelucrat, si trecut 2 week-enduri si raman in urma cu evenimentele...




asa ca sper sa le prelucrez la un moment dat si sa le pun pe blog... pana atunci..

am fugit.. e un fel de a spunde deoarece pe la mijlocul saptamanii de dinaintea nuntii ma cam decisesem sa mai fac o plimbare pana la mare ... si implicit sa ajung si la vama, dar mi-a stricat intentia ion (fratele mai mare)care nas fiind a pus problema prezentei intr-un mod total neplacut pentru mine...

si mi-am razgandint raazgandirea... si vineri vorbind cu mama si cu vasile (cel mai mare frate am nostru)a reincolit samanta plimbarii ...

am incercat sa o conving pe codruta sa mergem insa lucrurile in pripa si negandite in prealabil au rareori succes... asa ca .. decis fiind pana la urma am plecat, cam suparat ca merg de unul singur dar... ce sa ii faci se intampla sa mergi si de unul singur ... sau nu..

cu pretul sacrificarii consumului de alcool si de odihna i-am promis lui dumitru (cel mai mic frate al nostru)ca il aduc la timp duminica sa se cazeze ... si a acceptat plimbarea asa ca pe la 10 si ceva eram la vasile nu va mai repet cine ca ati fost atenti ... sper

cam tarziu ajungand nu am mai facut mare lucru...cateva vorbe cu mama un pahar de doua de bere si somn ... sa nu fiu prea obosit...

daca tot eram la mare si intentionasem sa o vad pe indelete ... am zis ca ... na macar sa o miros de pe faleza, ceea ce am si facut... si a meritat o mare temperamentala cu valuri mari si spumoase .. frumos spargandu-se de mal... mi-am sunat iubita ... mamica .. sa o asigur ca imi tecuse supararea plecarii fara ea ... evident folosind ca fundal sonor marea si briza....

ion, nasul la aceasta cununie ... s-a pregatit cat se poate de fain,.... si prima impresiie placuta a facuto lautarul.. care ca un muncitor la o varsta inainta dupa ce a lucrat inclusiv schimburi de noapre devine... un fel de maestru... in cazul celorlati maistru.... la muncitori ma refer...

si l-am tot filmat pe lautar... dupa care am plecat catre ceremonie ce a avut loc intr-un sat comana ... cam la vreo 40-50 de km de constanta ... satul arata mai bine ca acu 6-7 ani cand am fost eu prima data... deh schimbare la fata pentru a deveni intr-un viitor sat "european"...

bunnnn ... nimic deosebit pana acum...

ceremonia religioasa normala, fara a atrage atentia asupra ceva... asa ca a trecut si amplecat la locatie, si anume caminul cultural... cu ceva curiozitati cu arooma de emotii legate de desfasurarea evenimentului intr-un asemenea loc...

si surpriza locul foarte fumos amenajat, cladirea fiind renovata, sala foarte frumos decorata, cum nici nu m-am asteptat...

ne band alcool mi-am luat narghileaua ca macar sa am parte de ceva placere... si am avut... mi-au placut si sarmalele si mi-a placut ca nu s-au pus decat putine manele...

evident ca am starnit tot felul de reactii asa de la distanta ;) ... cum era si firesc ...am revazut multi basarabeni pe care ii stiam de la nunta lui ion... erau acum prezenti deoarece mireasa este din basarabia...

si merita spus mireasa arata foarte dragut...

impresia a fost peste asteptari... am plecat pe la patru dimineta si am mers excelent pana la 70 km de bucuresti cand am tras pe dreapta pentru o jumatate de ora de repaos... ce a fost de bun augur pentru retinele mele, carora le-a trecut supararea si nu mai usturau...

duminica in bucuresti de dimineata ... revenit in sanul familiei, dumitru cazat... cum s-ar zice iaca asa pe scurt toate bune pana la urma si ... nimic despre stanca... a ba da mi-au lipsit ... intrucat cred ca era foarte reusita o plimbare asa cum o gandisem ...

data viitoare!

pana atunci casa de piatra copiilor... copii ca sunt aproape cu 10 ani mai mici...

Un comentariu:

Anonim spunea...

sef, fumezi cam mult:)
sa-ti traisca a mica. si voi pe langa ea, pana la adanci batraneti

Faceți căutări pe acest blog