joi, aprilie 03, 2008

EXPOZITIA S-A TERMINAT, COCOSUL E DECAPITAT... SI ALTELE CA NOUTATI







joi acum o saptamana am inchis expozitia ..... mai devreme cu 3 zile, de ce? .. ca .... o intrebati voi pe alexandra (proprietara) care a fost ideea in alegera acestei sincronizari...

iaca asac acum o saptamana am inchis si expozitia din bucuresti.... prilej de multumire din partea mea tuturor celor ce au calcat pragul... si anticata multumire celor ce vor sa comande lucrari... se stiu ei...

asadar... impresia de dupa acesta expozitie: satisfacatoare, fata de timisoara ... nu am resimtit sentimentul de: atmosfera artistica... data fiind si lipsa de traditie in acest sens a ceainarie, ce se afla la primii pasi in aceasta directie... ce este in plus... de bine, ca sunt vreo 4 persoane interesate sa comande lucrari... acum o sa vedem cat de serioase sunt...

am invatat mai ales ce sa nu fac la urmatorul vernisaj .... si ce sa am grija pe parcursul derularii expozitiei... insa detalii sunt mai personale si nu le dezvalui... asa ca sa inaintam in poveste...

vineri s-a anuntat un w-e cultural cu premiera la filmul "Cocosul Decapitat" http:// si duminica la Teatrul Mic la piesa: Hamelin - legea tăcerii ....

Cocosul decapitat
www.cinemagia.ro/movie.php?movie_id=7692

mi-a placut filmul, nu m-a "invadat" desi este un film cu subiect agresiv, desi un subiect tragic nu m-am intristat neaparat... filmul a mers ca o poezie din punctul meu de vedere si a ofera o buna imagine asupra spatiului transilvan... poate chiar actual, insa mai ales interbelic, iar pe sasi i-a surprins bine, codruta care a crescut alturi de ei in scoala germana de la brsov a laudat viziunea filmului vis-a-vis de acest mediu...

deci io misha fara de televizor zic sa vedeti filmul

Hamelin - legea tăcerii
http://www.teatrulmic.ro/spectacole/hamelin.html

un subiect cam trist, destul de actual: pedofilia si mizeria sociala ce o inconjoara, interesanta abordare din punct de vedere al decorurilor, prestatiile actorilor cal 50% au jucat bine iar restul acceptabil...
verdictul asupra piesei ... controversat, ca si murmurile oamenilor de dupa piesa... soriceii decor haiosi...
zic sa mergeti daca v-ati saturat de comedii

bun .. cam atat despre partea culturala...
dupa film am mers la o mica receptie, ce sa mai lungim domle discutia... m-am imbatat ...cui, dupa ce am dat cu pipa si whisky si iar pipa si iar whisky ... bere ... vin si cateva inghitituri de afinata... pe la 4 eram :D numa bine...

iar pe 9 noua eram numa rau... cred ca am facut intoxicatie cu nicotina de la pipa :D

asa ca am intrat in covalescenta, inclusiv in vizita facuta lui lucian... nu intru in detalii ca ..."e" .. intime..

primele doua poze sunt luate de pe siturile sus mentionate

Un comentariu:

Codruta Napar spunea...

Misha,
te-ai cam puturosit :)
Nu mai scri nimic ?

Faceți căutări pe acest blog