luni, martie 24, 2008

VERNISAJ, EXPOZITIE, BRASOV ... NIMIC DESPRE SEX





















acum o saptamna a fost vernisajul expozitiei ce a demarat pe 15 martie la Serendipity, o ceainarie noua de pe dumbrava rosie, in bucuresti... cand am programat expozitia m-am gandit la cei aproximativ 100 de oameni ce au zis ca ar fi vrut sa vada expozitia cand era la timisoara... si asa ca am gasit un loc dragut si am demarat expozitia si in bucuresti, cu un plus de 4 lucrari noi...

asadar am dat sfoara in tara si am invitat lumea.. am ajuns la data expozitiei...
de unde se anuntasera aproape 100 de persoane, pana la urma au sosit pe rand vreo 50... dar multumitor.. au fost si persoane interesate de tablouri desi majoritatea erau cunoscuti, prieteni familie... etc.

acest vernisaj organizat de capul meu a fost mai mult decat toate o prima experienta, ce m-a invatat ce sa fac si ce sa nu fac in asemenea situatie ... bun...

de acum trecem la urmatoarele proiecte...

joia trecuta a mai fost o alta experienta... poate mai apropiata de spiritul vernisajului pe care mi l-as fi dorit... am stat intr-o camera langa desene... le-am prezentat, le-am discutat...

si le multumesc tuturor celor ce au venit la vernisaj si la expozitie in aceasta perioada, joi sera se va incheia ... asa ca amatorii ma vor gasi acolo dupa ora 20 ...

imi place cum a iesit si imi place locatia desi nu se consuma nimic alcool... desenele se vad foarte bine iar atmosfera este calda...

ce asm mai facut??... aaaa am fost la el comandante cel vechi, era ziua lui hardila ... nu am stat prea mult ...atat cat sa imi satisfac pofta de bere... si sa-i vad cadoul: o stripteuza, draguta dar care nu sitia sau nu vroia sa faca un dans calumea...

aaa nimic despre sex, da !! nimic despre sex, deoarece micul nostru copil s-a suparat pe noi in w-e si nu a vrut sa ne mai arate sexul... creand suspans in jurul acestui subiect, dupa ce medicul, altul decat cel ce la vazut prima data, a zis ca are picioare ca de baietel... adica nu mar craci de fetita... vedem... sanatos sa fie ... si pana atunci nimic despre sex :D

la brasov a fost frig, dar calduros alturi de mama codrutei... cu povesti si alte cele...

duminica narghilea pa papillion...

sa zicem ca asta ar fi in mare: ce s-a intamplat in ultimile 12 zile

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog