joi, aprilie 17, 2008

IN ULTIMA VREME....




in ultima vreme...

in utima vreme am desenat, m-am intalnit, m-am plimbat, am iesit, am analizat, m-am tot gandit...

ati vazut pe "peretele" ce am mai desenat.. asa ca nu o sa intru in detalii... am stat cu lucian alina, emi, dumitru si codruta la povesti din tinereti... iar mai apoi, m-am vazut cu o parte din fostii colegi de munca de la nep, sau mai bine zis new europe media... parca asa se cheama acum.... a fost ziua unei foste colege, mirela si a reusit sa adune ceva lume din fosta echipa... desi am ajuns tarziu a fost fain ca am revazut lumea... ca am mai povestit cu alex... si pentru ca asta se intampla vineri, urmatoarea zi, sambata am plecat la brasov unde m-am plimbat, am sapat in gradina, am socializat ... si nu am mai apucat sa facem ecografia... insa a fost ca o mini vacanta... DECI DE BINE !

pe scurt activitatile ca desfasurare mai ales fizica... asa ca putem trece la ce am analizat si la ce m-am tot gandit... acum toate informatiile nu pot fi spuse.. desi mi-ar face placere unele dintre ele trec prin autocenzura... ca deh citeste multa lume pagina... si nu e "bine" sa se stie tot...

asa ca dragilor v-a spun despre "valurile" desenului... despre cum deseori ma cuprinde sera cand stau si desenez... sentimentul de implinire si multumire, de multe ori simtind cum ma dezvolt si vibrand la dorinta de a picta... simt ca ma asteapta ceva extraordinar... si ca voi avea satisfactii nemaipomenite in viitor... am povestit intr-o seara cu bogdan, alina & co... zic & co deoarece cu ei in special am discutat/m-am destainuit asupra acestei pasiuni: desenul ... destainuiri legate de trairile si asteptarile mele artistice... depre viziunea mea artistica si drumul pe care il intrevad... le-am povestit cum ma pregatesc pentru a face performanta in acest domeniu... nu va dau amnunte deoarece aceastea vor fi prezentate la momentul oportun in detaliu...

... ma tot gandesc la faptul ca ar trebui sa apara multe schimbari in viata mea... si mai ales in multe din aspectele principale ale vietii... ca perioada ce urmeaza va fi una de transformari... ca trebuie sa evoluez in multe privinte, iar aceste evolutii vor fi insotite de schimbari... probabil majore...

cum ziceam nu pot detalia tot... autocenzura... toate la momentul oportun... pana atunci ... aluzii, soapte si detalii intre 4 ochi...

insa orice orice ar fi 2 minuni cresc in viata mea... se dezvolta cu fiecare clipa ce trece... copilul si latura artistica... amndoua minunate, speciale ... si desi nu o sa fie usor, simt ca voi trece foarte usor aceste momente....

... azi 18.04, codruta a lasat un coment ... cum ca m-am cam lenevit... eeee nu am avut vreme sa postez ieri ca a fost putin mai plina saptamna aceasta...

asera am desenat iar la saxofonistul oanei, si tot aseara a inceput sa prinda contur ideea finala a acestui desen... sper ca azi maine ...sa fie gata...

o sa va zic doar ca imi este dor de muti dintre cei ce stiti ca nu v-am vazut de luni de zile... asa ca poate pastele o sa fie o ocazie buna...

sa nu uit ... copii adorabili din imagine sunt ai lui adri, amica lui codruta din brasov.. ce venise si ea pe acasa, astfel ne-am vazut in Bistro de l'Arte... unde fara sa stim programul serii am avut surpriza s-a se joace si o piesa de teatru... si pot zice ca actorii au jucat foarte bine... mai bine decat la multe piese de teatru de cafenea pe care le-am vazut in bucuresti...

mai scriem pe la inceputul saptamanii....

misha

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog