vineri, octombrie 01, 2010

RECUPERARE: MAI .. MUTARE SI INCEPUT DE ACOMODARE, INCA NU SE ARATA COCOSELUL LUI MATEI

SA INCEPEM!!!

cum ce? nu e clar ???

eu credeam ca este foarte clar, recuperez... de fapt incerc sa recuperez, macar cu o postare pentru fiecare luna, azi, poate macar Mai

asadar, adica: asa dar, cum s-ar explica acesta expresie??? ai un copil. vine al doilea, te bucuri sau nu, eu m-am bucurat dar inaite de a ma bucura, am promis ca in momentul in care vom avea un al doilea ne mutam...

asa: e cert va veni al doilea, nu stim ce este, am promis ... facem planurile, intre timp si la job se arata schimbari ASA ca lucrurile se lamuresc de la sine si se conjuga in luarea deciziei, da ne vom muta zis si facut, in ultima zi din luna lui aprilie eram cu ultimul transport la brasov...

pe ultima saptamana se si aratase, ca sa vezi cum le aseaza Dumnezeu, la sugestia mai ales al unui client, potential, concretizat mai tarziu, fratele lui ilinca, fosta mea iubita... este cel ce mia dat primul inbold: ramai in continuare! fa de la Brasov ce ai de facut...

Asa am facut.

Dar (in sensul de cadou):

primul cadou: probabil Matei, este sigur Matei, cel putin asa zice Moldovan (medicul cu care va naste Codruta), atunci nu stiam si nici nu era important sexul... era, este importanta doar implinirea visului Codrutei, adica completarea lui cu inca un baietel... si ma repet Moldovan asa zice ca e El;

Al doilea cadou: posibilitatea de a locui la casa cu virgula curte :), Felicia (mama soacra)a pregatit acest spatiu, dar in sensul de ajutor/spatiu pentru fica ei... asa Dar suntem in el, spatiu de la mansarda casesi sasesti din Brasov...

Bunn!!! si cateva poze care sa vorbeasca de la sine :
despre iesitul in gradina cu bunica, prima pereche de ochelari de soare a lui Stanca, vizita lui Maia la Brasov, cei sase litri de vin de socializare cu doru (nu am poza :D), plimabarea la Sighisoara si placuta surpridere fata de acest oras transformat in bine.....













e Bine!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog