vineri, octombrie 01, 2010

IUNIE: ACOMODAREA CONTINUA, PRIETENI NOI PENTRU STANCA, ZIUA LUI STANCA... STANCA, CANADA

pauza de narghilea, pun un carbune si mai povestesc despre o luna:

IUNIE:

Luna lui Stanca, in care isi face prieteni noi ... facuti de fapt din mai, vecini nostri Vico (Victor) si cu Taina (Tania)

Ziua lui Stanca pe 19, evident iunie, zi pe care o consider reusita, adica au participat o gramada de copii, a venit Mama...

am facut un gratar in curte (gradina din spate)... mie mi-am placut, mamele (naturala si soacra) ne-au criticat reprosand ca nu suntem organizati, ca nu am facut o masa mare cu tacamuri pentru toata lumea, ca m pus totul la gramada... asa ca si cand ai trai cu ambele mame, doamne fereste sub acelasi acoperis :))))))

Maia/Marion/Doru au venit iar in vizita ceea ce ne-a bucurat foarte mult... adica vorbim despre doua mame care s-au intalnit in parc, in timp ce isi plimbau copii, iar in timp am descoperit o familie interesanta si placuta cu o fetita de varsta Stancai, cu Marion insarcinata (inaintea Codrutei) cu al doilea copil... si culmea tot baietel...

casa se amenajeaza incat incet.. pentru inceput am pus un blat in bucatarie, Singur...

mamei socare nu ii place culoarea, nou ne place :D

am incput sa ii fac prima casa pentru Stanca si Matei (sexul inca nu il stim)... nu are inca acoperis, pardon nu avea acoperis inca... acum are

stanca primeste cadouri: primul halat de baie, pe care o sa il poata purta vreo cativa ani pana sa ii ramana mic :D, o rochita cu hana monta pe ea contesta de familie (mama si tata) spre suparare bunicii (mama) si multe alte lucruri... ca de exemplu o sticla de vin :)) pe care a baut-o tata :)))

felicia va pleca in canada pentru 2 luni la relaxare si multe altele...













Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog