marți, mai 13, 2008

SE STRIGA IAR STANCA MARIA SPIRIDON .... SI EXISTA CABANA DE CAMPIE









4D, sau ecografie avansata, sau posibilitatea de a vedea copilul in plan tridimensional ... sa distingi rotunjimi organe interne etc...

asa ca vineri dupa serviciu, am avut programare la o clinica ce executa si astfel de ecografii... amandoi eram plini de sperante in privinta imaginilor ce le vom vedea referitoare la copil... asa ca momentul a fost plin de asteptari confirmate partial, doctorita zicea ca e cam mare ca si varsta si de aceea nu se vede bine, iar mie mi se pare ca nu aveau cea mai noua aparatura din domeniu si nici cea mai priceputa doctorita...

in fine tot ne-am bucurat sa ii vedem o parte din fata si manuta... mamica saraca nu prea a apucat sa vada mare lucru intinsa fiind ... dar cateva poze si un filmuletz sunt ok... adica aduc noutati...

asa ca am plecat cu o noua confirmare in privinta sexului adica ca e fetita, si ca are nasul carn cum aveam eu in copilarie ....

asadar ne-am mai lamutit... si am plecat din Bucuresti, la o cabana... culmea in campie prin zona Calarasi, mai exact langa fabrica Aldis ...

eram chiar curios sa vad cum arata o cabana de vanatoare din patrimoniul romsilva, aflata in campie...

si am vazut o padure ftumoasa de plop... o casa cu etaj inconfurata de plopi si strajuita de vreo cativa nuci parca in colturi amplasati ...

caprioare, fazani ... am avut norocul sa zaresc prin zona... la orce ora in zona era un concert de sunete in special de la pasari... chir dragut locul si plin de senzatia de "in mijlocul naturii" desi cred ca erau vreo 2 km pana in calarasi ...

intalnirea a fost un mix de fratii spiridon (4 dintre ei) si colegii din liceu ... am chefuit cu ion, kywy, lucian, boca, dumitru, petru, bogdanel, emy... si toti aproape insotiti... ia placut si codrutei cabana... si ma bucur ca am cam plimbato prin locuri mai salbatice ...



deci veselie... mancare si bautura... narghilea, fotbal scurt, gratare si duminica inainte de plecare pui cu smantana la ceaun ...





bun week-end ... unul ce imi aminteste de nasul meu carn si de chefurile din liceu si studentie...








Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog