miercuri, mai 07, 2008

IN FAMILIE, ADUCERI AMINTE, 1 MAI LA BRASOV ... SI ALTELE STRECURATE





.... nici nu mai tin minte de cand nu am fost in asemenea formatie acasa... adica completa... se pare ca de la moartea lui tata...

asadar u as fi ratat o asemenea ocazie... ceea ce s-a si intamplat in fapt, nu am ratat ocazia... Codruta desi cu burtica mare a avut curajul sa vina la Humor...

cam in scurt a fost plecarea, neintelesi asura capacitatilor de incarcare in masina era sa ne supraaglomeram... dar cu ajutorul lui alex l-am plasat pe emi la el in masina si a mers cat de cat confortabil...

ajunsi in gramada, invierea a curs cam repede ... s-a completat ci iesire la manastirea humorului... chiar doua..

in primele doua zile a fost soare, ocazie excelenta pentrua merge pe deal... si a redescoperi scorbura lui someru' gunoieru... si a ii duce pe nepoti si codruta la cetate... astfel mi-am adus aminte de locurile copilariei cand "calaream" dealurile din zona...





bun a fost si mielul facut la jar... tot la manastirea humorului, mi-am cam facut de cap impreuna cu ion si baietii... din pacate nu s-au strans atat de multi colegi pe cat era planuit...








rapid la bucuresti, miercuri de dimineta la birou... era programata plecare la vama ... insa vremea proasta, lipsa de organizare si invitatia la brasov ne-au schimbat planurile si am mers acasa la codruta, unde pana la urma a venit si jumatatea mai mare din familie adica vasile si ion pus neveste si copii... asa ca i-am umplut casa Codrutei...



iar gratare iar povesti cu veselie, plimbari prin oras... vizite la politisti colegi de ai lui ion ... si unii chiar simpatici...

duminica m-am intors la bucuresti pentru a ma intalnii cu misi si valentina ... care foarte draguti mi-au adus o plarie panama...

asta ar fi rezumatu' ... si pozele...

ps fain trenul cu aburi din brasov: "dracula expres", vezi foto..








Un comentariu:

Anonim spunea...

"Şi astăzi omul simplu păstrează acelaşi respect admirativ şi aceeaşi dragoste pentru creator, artist, cărturar. Numai mitocanul, ţoapa, mârlanul, corcitura dintre mahalaua satului şi mahalaua oraşului, abjectă, răpănoasă la suflet, neisprăvită, numai ciocoiul, „boierul”, „burghezul” nou nu mai au respect şi preţuire pentru creatorii de bunuri spirituale.
Dar ei nu mai au respect şi preţuire nici pentru om. În general,... Pentru străvechile legi morale şi datini”

GEO DUMITRESCU

Faceți căutări pe acest blog