miercuri, octombrie 19, 2011

AR TREBUI SAU.... NU AR TREBUI ????

se pare ca de multa vreme acest proiect zace... m-am tot gândit la el și nu am scris doar din "întâmplarea" de a nu ma mobiliza asa cum o făceam înainte și anume îmi alocam timp sa scriu, simplu și adevărat...

motive de a scrie au fost și sunt cel puțin zilnice.. în acesta noapte cel mai probabil doar voi spune asa cum am mai spus-o cred de mai multe ori ... ca voi relua acest obicei, iar motivul este simplu și clar: Îmi este dor de o parte din activitățile mele vechi, iar printre el se numără și acest obicei de a mai pune ceva pe blog...

mi-e Dor și de desenat, iar prin acesta confesiune mica sper sa repun în mișcare vechile mele obiceiuri, care ma gâdilau în amorul propriu, ma simt încurajat în acest demers de vizitele zilnice ... probabil prin cei mai consecvenți se numără fratele mai mare Vasile, care se pare ca nu s-a limitat sa îmi ma mustre telefonic, ca nu mai scriu... ci chiar da și click... cred ca o mai face și cineva din Milano și cred ca știu cine este doamna :)

de spus este doar ca viata de familie în Brașov se desfășoară după un șablon zilnic ce ma absoarbe pentru cauza: "creșterea copiilor" în care suntem absorbiți amândoi părinții, iar după aparente aceasta absorbire va dura cel puțin pana îmi fac "curaj" sa ies din cerc măcar din când în când către aceste plăceri mici numite pasiuni/hobby-uri...

ca în orice activitate ce are expunere și acesta de scrie cate ceva are nevoie de incurajare, iar dacă citiți și va lipsește scrierea mea, nu va sfiiți sa îmi comunicați...

va aștept! iar pana atunci sa știți ca ascultam când scriam Yasmine Levy






am descoperit-o pe Radio România Cultural, întâmplator,într-o difuzare legata de un concert al ei în cadrul festivalului George Enescu...

sper sa va placa și sa ma mai click-uiti pentru incurajare!!!

Va îmbrățișez!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog