miercuri, noiembrie 17, 2010

DOUA ANIVERSARI SI O PREZENTARE

... si in urma cu o spatamna a fost ziua mea (doua sptamani fata de momentul in care scriu).

Initial trebuia sa facem prezentarea lui Matei catre o parte din restul familiei Spiridon si o parte din cunostiinte de ziua mea, adica pe 7 noiembrie... insa cu o saptamna inainte mi-am dat seama ca Vasile face 40 de ani anul acesta, asa ca aceste planuri s-au modificat si am acceptat, incurajat propunerea lui Vasile de a ne vedea cu toti membrii de ziua lui...

cate ceva despre ziua mea, hmmm ... am facut un ceaun mare de fasole cu ciolan, ca sa imi aduc aminte de petrecerile din Bucuresti, in paralel am facut si un gratar, pentru cei ce nu sunt incatati de acest preparat (fasolea la ceaun)...

Am adunat invitatii pentru inceput in gradina, lumea a fost reprezentata de cativa fosti colegi de liceu ai Codrutei, oameni faini pe care i-am descoperit la Brasov, Dan (nasul lui Stanca) si un prieten de al lui (Fane) pe care l-am descoperit la ziua lui Silvia, personaj incantaor si foarte vesel, Max cu bunica lui Tatiana, Alin pe care unii din voi il stiu ca barman la Tequila in Vama si vecinii de la demisol... iar spre miezul noptii Costel cu Ana...

dupa povesti, fasole, narghilea si alte cele in gradina, am urcat sus la noi, iar Max a devenit sufletul petrecerii... :



imi place sa ma aniversez si de obicei am facut-o printr-o petrecere ca si cum as sarbatori inca un an de la Dumnezeu...

dar sa mergem mai departe, adica catre dubla aniversare adica a Codrutei si a lui Vasile fiind nascuti in aceeasi zi (12 Noiembrie), iar cum spuneam mai sus deoarece era o aniversare importanta am cuplat sarbatorirea lui Vasile cu "prezentarea" catre familie a lui Matei, ceea ce aduce dupa sine si o aglomeratie adica inca pareu frati plus neveste/iubite, mama si trei nepoti...

revederea cu familia intodeauna ma bucura, desi de data asta fratii au cam "picat" repede sau mai bine spus devreme, astfel ca pe la ora 11 si ceva... eram retras sus cu narghileaua si ultimul mohican Dumitru..



fiind Februarie 2011, luna in care scriu spre finalizare acest post... :D, ma voi limita in descrieri si voi pune doar niste poze... repetand doar rementionarea bucuriei de a revedea familia pe fundalul celei mai mari bucuri din acest an (2010): Matei Ioan Spiridon












Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog