vineri, iunie 26, 2009

gradina zoologica ... gogol bordelo

.... ce sa faci in bucuresti??? daca e week-end, duminica dimineata, daca cimigiul e batatorit bine si te gandesti sa mergi undeva in zona sa profiti de aer liber de blocuri, ai si un copil ce vrei sa se simta bine...

.....ei am mers la gradina zoologica, stanca s-a simtit bine desi s-a si plictisit, a reactionat la cai destul de vizibil... insa e cam mica sa priceapa tot ce vazut... crd ca fac referire si pentru ca vroiam sa scriu un pic, asa de reintrare in ritm cat de cat, iar pozele cu reptile pe care le-am facut imi plac... dar destul de triste mai ales maimutele, as zice chair deprimare clara la cimpanzeu...







urmatorul eveniment, concert gogol bordelo... am mers deoarece acum doi ani chiar mi-a placut... nu spun ca acum nu a fost dragut... dar parca a lipsit ceva, parca nu au fost la fel de antrenantii... si nu neaparat din cauza interpretului ce a fost la fel de activ, insa parca nu a pus la fel de multa abnegatie in a crea fectul de masa pe care l-a avut atunci... parca nu a fost la fel de daruit..

acum doi ani pareau mai motivati... iar locatia din herastrau nu a ajutat la fel de mult..

ma bucur totusi ca am mers si ca de data asta l-am luat si pe dumitru...

ma intreb ... ce o fi facnd cu atatea butate... oare butoanele rosii sunt de la capacitatile nucleare...








Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog