miercuri, martie 18, 2009

DECOLARE, STTUTGART, KONSTANZ ...














.... mereu in urma cu scrisul… si nu doar, noroc ca am de stat 3 ore la service…

Cu ocazia unei conferinte in Germania la care Codruta a participat, data fiind dorinta exceptionala de a catatorii am programat o iesire de o saptamana, bilete ieftine (500 de lei fara bagaje la cala, 2 persoane, dus-intors + 20 euro dus –intors un bagaj la cala pana in 13 kg ) initial formatia o cuprindea si pe Stanca, insa a trebuit sa reiau procesul de rezervare si astfel s-a intamplat ca nu am fost atent si la reluarea rezervarii nu am pus-o si pe Stanca …

In fine am decolat … la Stuttgart ne astepta un amic de al Codrutei, Rudi… gazda excelenta ce ne-a dus si cazat la el in Konstanz, dupa dezmortire si papa am plecat la o plimbare de seara pe jos cu Rudi pe faleza Rinului…

Hmmm animatie pe strada, nu exagerata… ocazie cu care aflu, dupa ce am intalnit mai multe personae costumate, ca este perioada carnavalului in Germania…  si eu nu am stiut sa vin pregatit cu costumele mele… aveam totusi narghileaua cu mine…

Am fost avertizat ca voi indragi orasul, ceea ce s-a si intamplat, nu avea cum sa nu imi placa, cladiri vechi frumoase si renovate, fluviu ce traverseaza orasul si lac… fara exceptie pana acum am indragit localitatile din vecinatatea apei, pe strazi era festival, multime de oameni costumati, majoritatea in gupuri cu aceeasi tema, cel mai dragut mi s-a parut un grup de pirati, foarte numerosi ce isi confectionasera si o corabie pe care o trageau de niste parame pe strazi… iar am regretat faptul ca am venit nepregatit cu costume …

Activitatile urmatoarei zile au fost plimbarea la cumparaturi… eu ne fiind un mare fan al cumparaturilor, am sfarsit prin a cumpara totusi niste accesorii de care sunt foarte mandru, mai ales o basca noua si o haina cu croiala stil marinaresc… multumind Codrutei pentru sfaturi si incurajari :-* ….

Toate bune, frumoase si istovitoare… si cam scumpe, am fost uimit de prezenta marfurilor din China si aici nu ma refer la jacheta achizitionata ce iti dai seama ca a fost fabricate in China doar dupa eticheta (ca la majoritatea hainelor mai rasarite)… vorbesc de haine gen cele vabdute in Europa la noi sip e care le gaseti in diverse magazine de ieftine de la noi…

Ca si data trecuta cand am vizitat Germania, doar cuvinte de lauda in privinta infrastructurii si a traficului… asta este, totusi nu am mai ramas cu impresia pe care multi o au ca e scumpa Roamnia … sunt scumpe bunurile la noi doar prin prisma raportarii la venitul mediu, sau prin raportarea la veniturile marii majoritati a populatiei, insa carnea ouale, laptele, painea… erau mai scumpe ca valoare, biletele de tren… de la Konstantz la Stuttgart, IC, clasa a doua, 2 persoane dus cam 85 de euro… ceva mai scumpe decat la noi…


VA URMA, ser cat mai curand

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog