marți, ianuarie 27, 2009

IANUARIE, CRIZA??? SI VALIZA ... ASA CA RIMEAZA

... insa luna in mare nu pare sa aiba o "RIMA" ... ci doar o curgere, dupa ruperea ritmului si eliberarea data de un concediu, urmeaza reincadrarea in ritmul vechi sau nou, dupa caz, cam asa au decurs primele doua saptamani cel putina asa imi pare la momentul scrierii...

exista si o schimbare in atitudinea mea in ultima vreme, fara a fi ceva voit, ci ceva constientientizat prin contabilitatea activitatior din ultima perioada, anume putin scris, aproape deloc desen si pictura, mai mult internet si vizionari de filme... ceea ce in contabilitatea mea personala nu se inregistreaza ca realizari...

pentru amuzamentul cititoului as putea sa povestesc cat de tare m-am imabatat cu stelian insa nu o voi face decat prin viu gra celor care ma cunosc... iar despre iesirea din bar fly ... cand o sa am o reconstituire completa a amintirilor o sa scriu... daca va fi ceva interesant insa pana atunci... se pare ca a fost o bataie :D

....

mai departe fara nici o rima cu relatarea anterioara, a circulat o tona mass-uri pe messenger cu pista de biciclete din vama... am fost la vama si am vazut-o, ce mi se pare aiurea ca trece pe langa plaja ... si mi se parea aiurea deoarece ma gandeam la nudisti, care vor fi vizionati de clisti, apoi mi-am adus aminte de faptul ca nu mai sunt in zona aia nudisti de mult asa ca...

mie mi se pare civilizat si indicat sa ai o pista de biciclete in zonele turistice inclusiv in vama, l-am auzit dimineata pe dobrovolski zicand ca e ceva rau... sincer nu cred ca asta e rautatea vamii, ci lipsa stapanului e rautatetea mare... vama isi pirde de la an la an infatisarea intrucat nu exista cineva care sa traseze planul urbanistic si sa il impuna... nu stiu nici nu am chef sa cercetez subiectul, m-am gandit o data ca as candita ca primar ... si cam atat
nudismul ar trebui sa rei, astfel incat :l plajevina in centru
cred ca vama se va sufoca sub propria "greutate", fara masuri de reglementare isi v-a pierde identitate veche si v-a avea una noua... cred ca o a doua vama cum zice udrea nu poate sa apara deoarece fata de epoca lui nea nicu, acum informati circula repede si locul pe care eu l-am prins la sfarsit nu v-a mai aparea ca o plaja excusivita cu oameni ici si colo...

e o aberatie deoarece nu poti ingradii acesul cuiva... ce poti sa faci insa este sa dai un stil care sa delimiteze gusturile... sa stabilesti ca aia e o plaja de nudisti, excusiva... desi nu cred ca legal se poate dar asta se poate...

insa chiar daca nu se poate legal, se poate face la nivel de masa... cei care iubesc vama si nudismul sa revina in centrul plajei astfel incat "domnii si doamnele" textiliste sa se retraga catre locuri mai civilizate....

ce se poate impune ... o linie arhitecturala... iar cei car nu au respectat-o sa fie obligati sa o transforme...

canalizarea e bine venita oriunde si mai ales in vama, asa ca acest subiect pe mine ma bucura ... intrucat e bine sa te speli si sa iti faci nevoile civilizat... desi nimic nu se compara cu pipi in spate la ovidiu... :D =))

... sa las polemica de o parte si sa va mai zic ca a fost o zi superba, cu soare vestitor de primavara... am mancat niste peste cu petre, la un restaurant in mangalia in port, foarte bun...

ziua lui fratele meu adevaratul motiv al vizitei in Constanta a fost o incantrea per ansamblu... m-am sprituit 2 zile la rand, am revazut-o pe mama, am intarit comunicarea in familie... felicitari lui ion care s-a reapucat de facultate...
nepotii cresc si sunt frumosi foc... si nu doar
in rest toate neschimbate... sau toate despre care as scrie pe blog...

ne vedem in vama, indata pana atunci 2 poze:




hai 3 ... ultima e din 2007 facuta de stelian



nu am zis nimic despre criza... ce sa zic??? un mare caritas modial... si omare inghesuiala de a ciupi bani de la stat si o puternica impresie ca suntem niste papusi oarbe, deoarece atele sunt greu observabile iar papusarii cam invizibili in aparenta... mirosul in schimb se simte .. PUTE DINSPRE AMERICA

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog